25 februari 2008

Nu är det dags!


Nu ska jag, Marit Eriksson börja blogga, ska bli spännande är taggad till 1000... tror jag. Vet inte riktigt om d här med att skriva är min grej, men d är väl bara att hoppa, göra ett försök och att ge alla nära och kära en chans att hänga med i mitt flängiga liv.
Jag ger mig in i bloggvärlden där min sambo redan befinner sig, bekräftades precis nu i detta ögonblick att det är en egen värld när hans bloggkompis tyskungen just ringer på mobilen... Är jag säker på att jag vill d här? Jag menar ska folk börja ringa mig också...?
Äh, jag har ju ändå börjat ha mobilen på ljudlös, då kan man ju faktiskt välja vilka man vill ringa tillbaka till. Nej, d där med ljudlös är mest för att jag blir sjukt stressad av signalen, då tänker ni, men byt signal då, idiot! Men jag har fått för mig att det inte hjälper.
Ja, vi får se var detta slutar, jag menar jag har ju massor av tid över i mitt liv som jag kan sitta ner o skriva inlägg...NOT.
Men hjärtligt välkommen!

8 kommentarer:

Fröken Larsson sa...

Trevligt Eriksson! Välkommen hit.. som jag har väntat!:)

Kaos-Anna sa...

Välkommen till träsket.
Det är smutsigt.

Anonym sa...

Godmorgon Marit!
Kul att vi vet var vi kan hitta dig! Nette

Anonym sa...

Välkommen i gänget. Det blir bra att få koll på var du är och vad du gör.
Mammarianne

Anonym sa...

Marit min vän! Vad kul att du börjat blogga. Jag tyckder det är perfekt med vänner som bloggar, jag älskar att uppdatera mig! ;) Ska med glädje och spänning förlja din blogg. Ses vi snart? - hoppas det!! Kram, Hanna.

Anonym sa...

sa du att du hade en stressande singnal? ursäkta hörde jag fel? haha är det inte james blunt du har? hur kan man bli stressad av den killen?

fast hjajg gillar dig ändå syster:)

Marit sa...

ja, okej om han satt och spelade fint varje gång det ringde hos mig, men det låter inte riktigt så ur min mobil, vet inte vad det är men han är väl lite rosslig i halsen eller pianot felstämt..

Anonym sa...

mycket intiresno, tack