15 juni 2008

Dröse Norberg nöjen fest!

Visst har vi haft premiärfester och liknande förut, men inte någon redig företagsfest, så det var verkligen på tiden. För precis en vecka sen ägde den rum, i Cirkustältet som Robert spontanköpte förra året. Nästan hela Dröse Norberg Cirkusen var på plats och vilken fest det blev! ( Saknade dock Anna-Lill som blev sjuk och fick ligga kvar i sängen, Malin som åkte till Grekland och Nine som jag trodde skulle komma och överraska )


God mat, Petter och Robin som spelade och sjöng och sen dansade vi hysteriskt ända tills...



... jag ser Johan lyfta upp Fredrik i ett Dirty dancing lyft och jag tycker mig se att Fredrik kommer stupa framåt så superhjälte som jag tror att jag är tar jag ett språng i ett försök att fånga honom. Men han faller inte, istället trampar jag, i mitt språng ner för scenkanten/dansgolvet och river upp mitt ben ganska rejält! Det kändes då, men det kändes mer dagen efter... Sen var jag inte så sugen på att dansa.
Men fram till dess var det verkligen en kanonkväll!


1 kommentar:

Fröken Larsson sa...

Fasen att jag missade den stora festen. Det är ju så typiskt. Och att jag dessutom missade ännu en av dina bravader.. Bra att du bloggar om det så jag får alla klumpiga och blodiga detaljer ändå. Själv är jag förkyld. En klassisk medelhavsklimats/AC- förkylning. Så jag hostar och nyser mest hela tiden. Typiskt även det, att man lyckas dra på sig nåt dylikt. Är det inte det ena så är det det andra. Men, som jag brukar säga,- Det ska ju vara lite sport!