15 juni 2008

Vad hjälpte det att vi höll tummarna för Sverige?


Tjejkväll i Nacksta med fotbollsförlust, Jennys köttfärsgryta, tjejsnack och chokladmuffins med vaniljfyllning. Vilken TV såg vi matchen på? Jo, min gamla tv som jag köpte för mina sparpengar när jag var 14 år. Den som har varit upphängd på en sån där superhäftig hylla nära taket i mitt rum i Ås. Sen hamnade den i Nacksta och har blivit kvar där. Tjock är den. Är det nån som är ute efter en stor platt så lägg ett bud här! Nu är jag åter på det gamla mentalhuset vid Sidsjön...

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Älskling, du måste länka till sidan med TV:n. Lär av Dåren:) Godmorgon på dig förresten, ses om en vecka lite drygt.

Fröken Larsson sa...

Jag vet. Vilket skit. Luften gick verkligen ur en när sista målet gick in.. Fan. Men, men.. nya tag! Så det har alltså blivit en ny tv för er nu? Haha.. En svart, så att det matchar bättre?;)