16 juni 2008

One, singular sensation..


Sex veckor har dom snart repat, jag är förvånad att dom inte är mörare vid det här laget än vad dom är. Riktigt bra shower blir det på Pitehavsbad i sommar, det kan jag säga. Visst känns det lite tråkigt att inte vara med nu när det läggs så mycket tid på just showerna, men man kan ju inte både äta kakan och ha den kvar, har någon vis människa sagt till mig. Ser fram emot ett år på Wallmans, sen vet man ju aldrig vad som händer, om ett år kanske jag ligger här på det gamla mentalhuset igen. En hel dag med repande tillsammans med det är gänget. Sen satt jag hela kvällen på ett tomt kontor och skrev scheman av olika slag. Skönt nu när allt ligger i samma hus, replokal, lager och kontor plus att jag sover i samma hus. Allt i detta gamla mentalsjukhus.

1 kommentar:

Fredrik sa...

fan va jag saknar dig mitt älskling:(