17 juni 2008

Mina senaste fynd!

150:- På myrornas för ett par steppskor, nästan oanvända!
Passar perfekt eftersom jag bara äger EN steppsko. När jag åkte ner till min sista säsong på Mallis viste jag att jag skulle ha mycket dötid. Vad ska jag fylla den med, tänkte jag. Steppa kanske? Så jag tog med det paret (som det var då) , men av någon anledning skulle min vän Paddan ha dom i sitt handbagage. När vi sen kom fram och skulle packa upp märkte vi hålet i väskan och kvar fanns bara den ena skon.... Visst jag steppar ju inte särsilkt ofta, men det kanske blir oftare nu när jag har tre skor istället för en!



På Tradera budade jag på dessa häftiga örhängen, auktionen slutade på 4:-, sen 6 kronor frakt på det. Vilket klipp va?!

Har köpt massor av billiga örhängen på tradera, dimper ner små paket i brevlådan titt som tätt.
Fredrik säger at jag blivit beroende. Jag förstår inte vad han menar...

1 kommentar:

Fröken Larsson sa...

Jag hittade mina gamla steppskor idag. Så nu kan vi steppa tillsammans i höst! Samtidigt som vi skriver ihop ett barnprogram, pysslar och köper kläder som vi kan ha i nån show nångång. Prima!:)