07 oktober 2008

Förhandsvisning av Pengarna eller Livet.


Tre dagar till premiär. Igår satt jag och tittade på när dom repade. Tog chansen nu när dom fortfarande repar eftersom jag troligen inte kommer att kunna se föreställningen eftersom jag alltid jobbar när dom spelar. Visst satt inte alla entréer och sortier helt men det hinner lösa sig. Fredrik är grym! Visst, jag kanske är partisk men jag beundrar verkligen hans talang och komiska timing, han axlar huvudrollen kanon! Många duktiga skådisar är dom och väldigt trevliga dessutom. Jag hade en jätte skön dag på södraberget, kollade rep, åt och tog en tupplur i minisviten. Skulle gärna stannat fler dagar...

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Tråkigt att du åkte:( Jag beundrar dig också älskling, du är grym!! Tack för att du finns, du är min kärlek.

anna-lill sa...

Jag skrattade så jag fick ont i magen, va alla ser ut!! hahaha. Kommer bli underbart att se:)
Jag tycker också du är grym Marit, Fredrik likaså!