10 oktober 2008

Knappt trött!


Har mot förmodan haft en bra kväll på jobbet, det hade jag inte igår då krånglade allt. Om jag tänker på mitt tillstånd och min inställning när jag kom till jobbet så är jag förvånad att jag nu känner att jag haft en bra kväll. Det gör mycket att ha trevliga gäster, det hade jag ikväll. Jag och Emmy som jobbar i karaoken på Golden gillar båda att pyssla så vi har kommit överens om att göra örhängen till varandra. Dessa har hon gjort till mig. Jag har inte tagit tag i det än, kanske imorgon...

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Men fortfarande den vackraste på jorden;)

Anonym sa...

Marit tack för din kommentar på min blogg, men du ni är svärdöttrar utan ettor eller tvåor efteråt, jag älskar dig och Marianne så mycket som om ni vore mina egna döttrar. Du och Marianne är det bästa man kan få önska sig till sina söner. Kram från Monica svärmorsan

Fröken Larsson sa...

Vilka fina ord från Monica. Jag blev lite rörd jag..

Jag håller med Fredrik. Spelar ingen roll hur du ser ut, du är fortfarande vacker på alla sätt och vis.

Kärlek!