23 februari 2009

Kärt återseende!


Träffade en av mina barndomsvänner från Ås idag. Oj, vad kul det var att se och prata med henne! Har inte träffats på åtta år, så det var verkligen på tiden. Man bor i samma stad men ändå ses man inte. Tack facebook! Lätt sätt att komma i kontakt med gamla kompisar.

En söt lite Alicia har hon fått. Hoppas verkligen att jag får chansen att träffa dom snart igen! Malin var sig lik men såklart ändå olik. Men när vi möttes upp kändes det inte som åtta år sen sist. Åh, vad glad jag är att vi stämde träff!


Den här tavlan fick jag av Karin och Malin när jag flyttade till Sandviken för att gå musikalgymnasiet, den står i mitt flickrum i Ås. Vi hade en sånggrupp vi tre, eller vi hade väl alla möjliga grupper. Kommer ihåg att vi spelade Äppelbogånglåt på ett musikcafé, Malin på fiol, Karin på cittra och jag spelade piano. Säkerligen hade vi lika kläder, svarta jeans med ganska hög midja och röd polotröja. Det var tider!

1 kommentar:

Sus sa...

Aaa...så du har gått i Sandviken =)
Roligt!