21 februari 2009

Boktips!


Jag blev väldigt avskräckt från att smuggla knark när jag läste boken. Kanske nått man skulle ha som obligatorisk läsning i skolan? Sen skulle det väldigt mycket till för att jag skulle våga en sån sak. Jag som sitter med hjärtklappning om jag inte har giltig biljett på tunnelbanan. Men annars vågar jag inget annan än att vara laglig. Finns vissa undantag. Jag tar grejer som folk slängt i grovsoprummet. Parkerar för nära övergångsställen ibland. Skattefusk hör väl numera till den listan också. Men det var inte min mening. Annars är jag laglig.

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Jaha, men du lovade ju att vi skulle smuggla knark i sommar:(

Sus sa...

Läs El-choco också...
Du kommer aldrig i hela livet ens drömma om att smuggla sen =)

Fredrik kan läsa den också =)

Anonym sa...

Då kan jag ju underlätta lite för dig genom att säga att det inte är olagligt att ta saker som folk har slängt eller övergivit. Så du begår inget brott när du tar sakerna från grovsoprummet. =) Tack för en trevlig show i tisdags. kram Brita