10 februari 2009

Hemma igen!

En skön minisemester har vi haft i Lycksele hos Johnny och Stefan. Riktigt skönt och avslappnande. Druckit vin och njutit av vinterlandskapet -20 och massor med snö.

För er som känner mig så är jag ju inte helt bekväm med hundar. En aning rädd, skulle man kunna säga. När hudarna dessutom är större än mig själv och två stycken gör ju inte det hela bekvämare... Men det har faktiskt gått bra.


Det bästa var den 40 grader varma bubbelpoolen ute i snön. Vilken känsla! Och med inbyggd musikanläggning. Så med ett glas champange i handen, mamma mia i högtalarna och masserande bubbel i poolen var känslan obeskrivlig.

4 kommentarer:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Vad härligt det låter! Ja... förrutom hundarna då ;-)

Kram Anna

Fredrik sa...

Jag längtar tillbaaaks:(

Anonym sa...

Shit de där hundarna är ingenting att leka med... Det gäller att ha pli på dem! Jag tycker att du var modig som ens var i samma rum som dom!! Jag hade tvekat kan jag säga!!
//Kram Keba

Sus sa...

Men herregud!
Bor dom i det där huset??!!
Shit i så fall =)
Och vilken underbar hund!!!!