19 februari 2009

Favoriter..


Sjukt tråkigt att man jobbar varje lördagkväll nu när det är melodifestivalen. Och att pricka in repriserna ha jag inte lyckats med, tyvärr. Så det enda jag haft chansen att se är bidragen som inte gått vidare.

Men jag måste ändå säga att jag tycker at det var synd att inte Cookies & Beans fick gå vidare. Jag tyckte dom hade en jätte bra låt och gjorde att härligt framträdande. Utan en massa effekter och dansare för att framhäva numret. Trist.

Maja Gullstrand

Nu på lördag har jag en förhoppning om att Maja Gullstrand kommer att ha en bra låt och ett charmigt nummer. Jag älskar hennes skiva med svensk jazz! jag håller tummarna för henne på lördag. Men sen om det tilltalar svenska folket vet jag inte. Blir väl boktavskombinationerna BWO och EMD. Men snälla svenska folket, förvåna mig! ( kanske borde rösta själv istället för att lägga över det på "svenska folket" )


Susanne Bertlin

Sen måste jag säga att Maja är sjukt lik en sångerska från Sundsvall som vi haft som röstcoach vid namn Susanne. Lika som bär.

Inga kommentarer: