07 september 2009

Dagen blev inte så hängig som jag trott..


.. men hängt det har vi gjort. Med dessa två. Team Larsson/ Jansson.

Vi tog oss iväg för en runda frisbeegolf, Fredriks nya hobby. De kommer inte bli min nya hobby det kan jag lova. Jag är tävlingsmänniska och älskar att tävla. Men är man askass på nånting så är det inte roligt alls att tävla! Första och sista gången jag spelade frisbeegolf. Tråkig sport. Mest för att jag var dålig. Skitdålig för att vara exakt. Det var ju mysigt att vandra omkring där i naturen och i solen.. Men nej, jag tänker inte öva! Jag vill inte bli bättre. Jag vill vara dålig på frisbeegolf. Det var inte min sport okej?!


Men förlusten är glömd nu.
Vi åkte hem hit och åt middag och sen blev det söndagsmys med ostKROKAR och film.

Tack för idag kära vänner!

3 kommentarer:

Sus sa...

Yes!
Krokar!
Aj lav ju!

Fredrik sa...

Jag fattar inte? Krokar!? Åt vi samma saker?

Fröken Larsson sa...

Jag säger också ostkrokar. Dom är ju krokiga, och gjorda av ost. Cheesecrocs. Och ja, det var en enormt trevlig dag! Fliiisbiiigolfen var ju kul också, SÅ dålig var du inte. Eller jo, det var du nog. Men jag var inte mycket bättre heller, förutom sista kastet då jag fick glänsa. Tur? Ja.