28 september 2009

Min lediga dag.

Idag har jag umgåtts med mig själv. Riktigt trevlig var jag!

Började med att ta en promenad bland vackra höstfärger.


Sen satt jag länge i solen och fikade och läste.


Påbörjade min shoppingrunda i K5 där jag tänkte prova det nya: modebloggning direkt från provrummet. Gina Tricot blev första anhalt. Men inget av dom 40 plaggen jag tagit med in i provrummet ville sitta bra på min kropp och dessutom förstod jag inte apparaten man skulle blogga med. Så det gick ju sådär. Sen är ju inte mode min grej, så det gjorde ju inte jätte mycket.


Men jag gav inte upp shoppingen, och några timmar senare cyklade jag hem med ett antal påsar. Lite mysiga höst grejer blev det: Mössor, halsduk, klänning, tjocka strumpbyxor, härligt doftande ljus m.m.


Nu tänker jag krypa upp i soffan och titta på gamla idolavsnitt, innan jag ska iväg till världens bästaste kompis och äta middag.

Inga kommentarer: