07 september 2009

Musikalen Mammor!

Idag har jag bokat biljetter till:

Jag gick en termin på Dansforum för 8 år sedan, då gick jag tilsammans med en tjej som heter Puck Ekstam. Puck har nyligen blivit mamma och dessutom skrivit en egen musikal, som heter just "Mammor".

Den ska nu spelas på Impro & co i Stockholm, fem pilotföreställningar med första den 16 sept.

Har tre duktiga vänner som är med. Ska bli jätte kul att se Johan , Jessie och Anna i denna nya musikal.

Boka biljetter nu! Jag och Fredrik ska gå den 20 sept. Biljetterna kostar bara 200:-!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra där Marit!!! Tack för både reklamen och för att du stöttar oss genom att komma o kolla!!!

Ses imorgon!

KRAM, Jessie

Sus sa...

Jag såg på stadtsbiblioteket att de gjorde reklam för den.
Undrar om man kan fjäska till sig lite matinétider och gratisbiljetter för en klass på 20 ungar?
Borde väl gå bra va ;-)