01 september 2009

Svartsjuk?

Fredrik får alltid nått speciellt i blicken när Gina Tricot reklamen kommer. Ett litet leende i smyg..



Men han säger att han är kär i mig. Jag tror honom.
Jag menar, konstigt vore det ju vara annars, jag som är så charmig. Jag ser ju ut som hon i reklamen till och med när jag vaknar på morgonen. Alltid glad, aldrig pms-sur. Pruttar eller rapar aldrig.
Dessutom har jag ju stil:



Skulle aldrig gå omkring i en röd, enormt trasig, morgonrock eller bara ett par hängiga trasiga trosor, aldrig!

Jag är till och med charmig när jag sover...


... kan vara bältet mellan brösten som gör det.

Jag är iallafall VÄLDIGT kär i min Fredrik... även fast han gillar Gina Tricot reklamen!

12 kommentarer:

Isa sa...

Du är MYCKET sötare än Gina Tricot-tjejen!

Annika sa...

Hahaha, vilket underbart inlägg och vilka ljuvliga bilder! Sovbilden här helt briljant..! ;D
Å ni är så himla söta ni två. =)

Kattis sa...

Min Fredrik får också nåt i blicken när jag ser henne.
Fast det får jag med.
Hon är så cool på nåt sätt.
Men du är ju SJÄLVKLART mycket coolare - fatta vad B hon skulle se ut med bälte mellan brösten...

anna-lill sa...

Ååå jag är så trött på gina tricot-tjejen! Dom borde byta ut henne snart. Du är grymt snygg & har sjuttiotolv gånger mer utstrålning än henne, så det så!

Fredrik sa...

Det här var ett väldigt roligt inlägg tycker jag:)
Och jag är upp över öronen kär i dig också älskade Marit, och jag är så tacksam över att du är kär i mig och står ut med mig trots mina brister.
Puss min kära!!!

Oskar sa...

Skönt inlägg!! =) Fredrik: Brister har vi alla men prova o tänk på damfotboll eller kulstötning så brukar det ta lite längre tid...

Sus sa...

Äh.
Den där blondinen.
Hon kan säkert inte ens sjunga.
Men det Marit...det kan du!

Marit sa...

Vänta nu Oskar, jämför du damfotboll med kulstötning?!

William Witsman sa...

Dom flesta skulle välja dig före Gina Tricottjejen any day of the week.

Fredrik som redan har dig behöver ju ha någon mindre vacker att vila ögonen på då och då

Anonym sa...

Hahahaha....söööta Marit!

Du har INGENTING att oroa dig för! :-)

Kram, J

Anonym sa...

Beror inte henne,
Beror på den underbara musiken i reklamen.
Fast Marit sjunger ju bra så jag förstår fredrik!
/K

showgirl sa...

MArit: ha ha ha underbart inlägg!
Oskar: HA HA HA HA HA HA nämen jag skrattar fortfarande ha ha!