29 januari 2010

Jag glömde bort att äta..



Så nu sitter jag här i min ensamhet och njuter av blåbärste, juice, äggmackor och chips med dipp. Bra tid på dygnet att äta... eller inte.

Åt middag när jag kom till jobbet vid fyra, sen rasade kvällen på och är det mycket så hinner man inte ens känna att man är hungrig under kvällen. Jag kommer ihåg att jag under rocknumret kände att - nu svimmar jag! Men det gick över. Publiken var fantastisk och då släpper man allt och vill leverera. Sen brukar vi äta vid kvart i tolv när vi slutar, men jag blev sen idag och kom på när jag satt på tunnelbanan att jag inte ätit nått sen fyra.

Tur att man tar hand om sig själv...

3 kommentarer:

Sus sa...

Men Marit...!!!

Fröken Larsson sa...

Eriksson. Skärpning!

(Jag säger skärpning till mig själv också då jag lätt kunnat gjort samma sak!)

Apropå att äta, vill du bruncha på lördag??! Saknar dig!

Ylva sa...

du syrran, fick du mitt kort med min lilla meny på? E lite orolig att det tien har kommit fram! Puss på dig, imorgonkomemr hela familjen ner utom du:( tråkigt att du itne är med.