19 januari 2010

Lycklig.

Frukost på sängen av två fantastiska killar, jag älskar er!


Och igår, besök av otroligt fina vänner och dessutom min fina mamma. Klockrena underbara presenter som visar hur väl dessa människor känner mig.



Hur skulle jag kunna vara annat än lycklig med dessa människor omkring mig? Känner mig nästan bortskämd. Tack fina ni!

Och tack för alla kommentarer och alla gratulationer på facebook!

Tack Lars för fantastisk skönsång i ottan!

Jag är 28 år och superlycklig.

4 kommentarer:

Fröken Larsson sa...

Älskade, finaste, underbarast Erik. Tack du!

Vad skulle jag göra utan dig i mitt liv?

Inte mycket.

Puss och kram till vackraste födelsedagsMarit från den otta-sjungande Lars.

Josefin sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS Marit. Hoppas dagen varit underbar! Kram /J

Lil' Pod sa...

Grattis fina härliga Marit! Mycket lycka och kärlek önskar jag dig på ditt 28e jordevarv. :)

Peter Barlach sa...

grattis!!!!!!!!!!!!!