10 januari 2010

Jag hade fått ett brev.


Adresserat till mig på jobbet. Det är ju alltid kul att från riktiga brev. Att nån har suttit ner och för hand skrivit ett brev, just till mig. Det här brevet var från några gäster som jag hade serverat i december och som kommit på efteråt att dom inte lämnat nån dricks. Man måste ju inte lämna dricks, men det uppskattas ju såklart :)!
På det här sättet har jag aldrig varit med om. Men jag uppskattar det verkligen! Goa människor. Då menar jag såklart brevet, inte pengarna. Tack för uppskattningen!

4 kommentarer:

Oskar sa...

Rama in och ha den att peppa upp dig på dagar då det känns som man ror i bajs.... Härligt vad ett litet brev kan göra!

Sus sa...

Åh vilken fin gest!

Anonym sa...

visst är det härligt när man får respons från gästerna, vi som arbetade på stadsteatern på nyårsafton fick ett brev också. Kom nämligen över 40 stycken utan biljett, biljetterna var på villovägar, vi hjälpte med vänlighet och platser :). Dom var mycket tacksamma kan jag berätta. ett leende räcker långt. kram fina

Anonym sa...

Shit!

Tänk om det är fler som kommer på att de "glömde" lämna dricks!?! Då kanske man har ett par brev som väntar... ;-)

Ses snart!

KRAM, J