13 januari 2010

Vad händer?

  • Jag är igång och jobbar igen. Känner mig motiverad efter en skön ledighet och hoppas att motivationen håler i sig ett tag. Januari är ganska lung på Golden, vilket ibland kan göra att kvällarna går lite väl sakta. Som ikväll vet jag att det bara är 60 gäster bokade, eftersom vi är 8 artister blir det alltså ca: 7 gäster var för oss. Men visst kan det vara skönt med lugna kvällar, speciellt efter en hysterisk decmber månad. Har dessutom två "fin"- besök att se fram emot; Sukin-familjen kommer och dessutom kören från Ås.
  • Tänker mycket på fortsatt jobb. Har kontrakt på Golden till juni. Men sen då? Vill jag vara kvar? Vad finns det för alternativ? Jag letar efter alternativ. Det är så lätt att bara flyta med.
  • Försöker knåpa ihop en hemsida. Jag är sjukt oteknisk. Tyvärr. Mitt tålamod är inte det bästa heller när det gäller just teknik.
  • Spenderar lite för mycket tid på www.tradera.com.
  • Försöker njuta så mycket som möjligt av umgås med Fredrik innan hans hysteriska turné sätter igång.
Jag det är väl mitt liv just nu, i stora drag.

5 kommentarer:

Annika sa...

Har du mac? iWeb är ju guds gåva till oss otekniska när det gäller att göra hemsida. =)

Sus sa...

Du ska vara med i Mello nästa år och jag ska köra bakom dig.
Visst da?

Marit sa...

A- Ja, det är där jag håller på och trixar. Men tycker att det ä lite svårt....

S- Taget! Vad sägs om en duett?!

Sus sa...

Fethajja!!

anna-lill sa...

Jag är också helt beroende av tradera just nu. Bland det bästa jag vet! Speciellt när man får en lång tågresa för en krona :D