21 januari 2010

Förkyld.


Idag är en sån där dag när jag skulle ha sjukskrivit mig om jag hade ett "normalt" jobb. Medan jag ligger kvar i sängen ringer vår showkapten och meddelar att vår kollega är sjuk så vi behöver komma in och repa. Ok, säger jag. Så nu blir dagen längre än vanligt och tyngre eftersom vi tar hans delar i showen. Är det inte typiskt, just idag?! Dessutom gör det mig väldigt stressad över att bli sjuk nu när jag har en audition på tisdag som jag såg fram emot. Men det var ju dom här dagarna jag skulle repa in låtarna. Ja, ja det löser sig. Jag dricker blåbärs te med förkylningshonungen som jag fick av Johan i julklapp och försöker få i mig C-vitamin. En förkylning är väl en världslig sak..

5 kommentarer:

Ylva sa...

de är en världslig sak! Jag vill veta allt om audtionen när den är gjord syster! Jag håller alla mina tummar och tår för dig! saknar dig. Puss

monicas frizon sa...

Hej goa, köp färsk Ingefära, som du river och riv vitlök pressa citron eller lime drick varmt eller kallt ofta ofta lite honung i också..Kram från svärmor

Sus sa...

Ge Fredrik av dosen också så vi får rå om honom på lördag =)
Audition?!?!?
VAD?!?!?!

Sus sa...

(pssst...om du hinner får du GÄRNA följa med!!!!)

Anonym sa...

SVARTVINBÄRSSAFT dygnet runt!
Mammarianne