14 februari 2010

2 auditions avklarade!

Jag kan tyvärr inte skryta med att jag har dansat bra idag, men annars är jag rätt nöjd! När jag klev upp sju i morse kändes det nästan onödigt att åka iväg för att rösten är så sliten. Men skam den som ger sig! Och efter dansen kunde en varm kropp hjälpa rösten så att vi tillsammans klarade oss igenom dagen. Nu får vi se om dagens slit ger något intressant!



Hann med att träffa mina killar hemma hos svärmor där vi firade Gabriel som fyller 15 år, på självaste alla hjärtansdag, snacka om kärleksbarn!

Nu ska vi ösa kärlek över varandra jag ock Fredrik innan han drar iväg till Sundsvall, eller snarare läsa repliker från Liket som visste för mycket..

4 kommentarer:

Ullebulle sa...

Det går säkert fint...:)

Lil' Pod sa...

Jag håller tummar och tår, du är värd all lycka du får!

Sus sa...

Får vi se dig i såpan om Julia på tv..??

Marit sa...

Kanske det..