07 februari 2010

Sliten, men jag lever.

Har inte haft inspiration till bloggande senaste veckan.


Jag är väldigt trött.
Funderar över om det är en sån tid på året när alla är trötta. Nån annan som är inne i en trött-period?

Mycket tankar om jobb till hösten, snurrar i huvudet och tar en del energi.
Sen har vi varit en man kort i showen nästan tre veckor, vilket jag känner nu, tagit hårt på kroppen.
Tidig morgon härom dagen för fortsatt Julia-audition. Som tur var gick jag vidare, så den tidiga morgonen var värd det. Men nu blir det alltså fortsatta auditions som också tar energi och planering. Och en vip-wallmans audition på det.


Men nu är jag ledig och försöker att bara vara. Har just satt ner mitt onda arsle på spikmattan, druckit ett glas vin och sitter här och njuter av erat regelbundna bloggande. Kramar i soffan på detta så är jag nog snart på banan igen.

Hoppas ni har en skön söndag!

6 kommentarer:

Sus sa...

Jag håller alla tummar!

Ting sa...

Jag håller också tummarna!
Och jag tror det är lite årstiden som gör oss alla lite trötta just nu.
Ät, drick och sov ordentligt!
/Ting, en mamma

PS; Mello-reprisen börjar kl 22 på kanal 24!

PS2; Missade dig igår på Golden!

Anonym sa...

Äta, sova och gå i skogen är bra medicin när man är trött. Strosa i skogen ger kraft att jobba på krogen. Många kraftiga kramar från oss./ Mammarianne

Sara Persson sa...

Det är nog rätt tungt nu men det låter som du har det rätt mycket att stå i. Du kämpar på och det är guld värt! Du är bra Marit!!

Anonym sa...

Förlåt.... Jag är väl lite skyldig till tröttheten då...

Var det någon mer som varit borta förresten?!? Jag var ju bara borta i sammanlagt sex dagar?!? ons-lör + tis + lör?

Jaja.... I´m back i alla fall!

KRAM!

-J

Marit sa...

Jessie missade du veckan innan du blev sjuk att Daniel var borta en vecka? Du vet den där mörka killen som brukar stå på samma scen som oss typ varje kväll..??