20 september 2012

Ro & Harmoni, typ.

När Malin fyllde 30 i våras fick hon ett presentkort på Yasuragi av oss. Det bästa var att hon fick oss, 5 tjejer på köpet!

Så förra helgen var det dags för Inre ro.

Jäklar vad mysigt vi hade det! 
Brunch, bad, middag, övernattning och frukost i japansk anda och en hel del timmar att bara umgås. Tvagningen, inte att förglömma, var ett väldigt speciellt tillfälle... Det var liksom lite mjukporrs-rulle över det hela.. Ja, nu tittar ju inte jag på sånt såklart, men jag har en kompis som har en kusin som ibland... Nej, skämt å sido! Men där sitter vi 6 nakna tjejer på pallar mitt emot varandra i det dunkla ljuset och skrubbar och häller kärl med vatten över oss. Det borde göras oftare! Hemma bara slänger man sig in och ut ur duschen på snabbast möjliga sätt, eller är det bara jag?
Otroligt skönt var det iallafall med tvagning och vad ren man blir!

( Söndag till måndag är ett bra val av dag om man ska dit, inte många kottar i syne då inte! )

2 kommentarer:

Annika sa...

Haha vad härligt! Länge sedan jag var där nu, men minns mjukporrsstämningen ;)

anna-lill sa...

Ja det var fantastiskt härligt! Som sagt: bör bli årlig tradition!