21 september 2012

Vår lilla skatt.


Det här var det sista kortet jag tog innan Hon kom. 
Vattnet hade gått och jag låg hemma i sängen 
och väntade på att värkarna skulle bli kraftigare.

Idag är det 6 månader sen.
Det är fortfarande overkligt. 

Där sitter hon som då låg i magen och sprattlade och lika gärna hade kunnat vara en liten alien. Nu har hon funnits hos oss ett halv år.
 Helt underbart fantastisk är hon! 
Blir alldeles tårögd när jag skriver detta,  jag är så obeskrivligt tacksam. 

Grattis på halvårsdagen älskade lilla dotter!

7 kommentarer:

anna-lill sa...

Åh, stort grattis lilla fisen på halvårsdagen!

Kattis sa...

Hon är helt fantastiskt fin, Marit!
Grattis lilla Frida på halvårsdagen!

Sus sa...

Och då måste jag gråta en skvätt också.

Meg sa...

Många grattidsramar från stjärnFrida o hennes familj.

Meg sa...

Många grattidsramar från stjärnFrida o hennes familj.

Fröken Larsson sa...

Älskade älsklingen❤

Ting sa...

Grattis till er alla!
<3