10 oktober 2009

Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?!


Jag skriver inte så mycket om det va?
Jag skriver nog bara om jobbet när jag är trött och lite less. Idag är en sån dag. Jag är trött efter att ha jobbat till 01.45 igår och har just fått veta att en av killarna är sjuk och kommer inte vara med i showen ikväll vilket lägger lite extra jobb på oss andra, dessutom känner jag mig inte jätte kry själv. Men trots detta så älskar jag det! Hela Golden Hits är ett hus där alla tar hand om varandra, vi får alltid god mat och andra små smarrigheter av köket och baren och alla som ingår i hela det stora maskineriet som det faktiskt är, peppar varandra och hjäper varandra. Jag har underbara kollegor som får mig att skratta. Därför är det lätt att vara på bra humör på jobbet. Sen att jag även sjunger och dansar, det som på något sätt ändå är min hobby är ju helt fantastiskt! Att jobba för Wallmans har sen många år tillbaka varit en dröm, nu lever jag i den drömmen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint skrivet! Ja vi klagar kanske lite mycket ibland. Vi kanske ska påminna varandra om att vi har det bra ibland oxå... :-)

KRAM, Jessie

Ting sa...

Och efter nyår kommer min brorsa tillbaka till baren! :O)

Marit sa...

Jasså! Vad kul!