21 oktober 2009

Gemensamma intressen.

Både jag och Nilo gillar att baka..



.. men mest för att sen få fika!



Sen gillar vi musikaler också. Nilos favorit är Mamma Mia. Idag ville jag att vi skulle se min favorit, Dreamgirls och det gick han med på. Men det gick bara några minuter så konstaterade han att den inte var som hans favorit.

- Så där bra sjunger inte jag. Jag sjunger bättre! sa han efter Jennifer Hudsons "And I am telling you."
Tänk om man hade sånt självförtroende, det vore nått!

4 kommentarer:

showgirl sa...

Gud han är ju så go så man dööör! Du med, vilken toppen bonus mamma du är! Ni kan ju tänka på det men jag letar adoptivföräldrar:-)

Fredrik sa...

Fina ni:)

Anonym sa...

Och fantastiskt goda muffins blev det oxå:):) Tack Nilo hälsar kusinerna;)<3<3

Oskar sa...

Nilo for president!!!! =) =) =)