18 oktober 2009

Jag tog mig upp ur sängen och iväg till jobbet.


Lördagarna är ju lite festliga på jobbet med lördagsmiddag. Idag var det ostar till efterätt och nytt vinlotteri. Jag vann inte. Annars hade ju vinet suttit fint till ostarna.. Det kändes iallafall mysigt att komma till jobbet, även fast jag gärna stannat i sängen. Veckan har varit tuff med två personer borta från showen, men vi kämpade oss igenom det och nu är vi lediga! Lördagkvällarna betyder ofta lite gladare gäster och vi är lite mer taggade för att vi vet att vi kan satsa vår sista energi. Ikväll var dessutom fina Malin och Daniel mina gäster vilket satte guldkant på min kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den här veckan! Det är du som sätter guldkant på den för min del! :-)

-J

Marit sa...

Jag är otroligt glad att jag har dig också min vän!