05 oktober 2009

Jag sågar!



Såhär beskriver Kanal 5 programmet:

" Roast på Berns är en kärleksfull hyllning till en utvald person genom satir, ironi, vulgära skrönor, ohyfsade påståenden och grova förolämpningar. "

Jag har sett två program, ena med Pernilla Wahlgren och ikväll med Bert Karlsson.
Jag sitter bara och vrider på mig. Jag uppfattar det inte som kärleksfullt på nått sätt. Bara en massa grova förolämpningar UTAN glimten i ögat. Obehagligt att se..

Eller är det bara inte min humor?

6 kommentarer:

Helena sa...

Tack! För din fina födelsedagshälsning på min blogg. Högst oväntat, men väldigt snällt att tänka på mig. Och kul att få kika in här.

Kan bara hålla med dig om ovan inlägg. Jag förstår verkligen inte vad som är så roligt...

anna-lill sa...

Jag håller med dig till fullo, nu har jag iofs inte sett så mycket men jag klarar inte heller av det lilla jag sett.

Sus sa...

PRECIIIIS vad jag sa igår.
"Fy vad elaka de är"
Att kalla någon ful..är det humor?

Fredrik sa...

Håller med dig älskling!

Isa sa...

Jag håller oxå med! =) Har jättesvårt för det där.

Monica sa...

Tyvärr har du sett dom två sämsta avsnitten.. Visst, sen är allt dom säger om alla inte kul hela tiden.. Men man måste iof även ha lite sån humor för att tycka programmet är kul tror jag.