18 oktober 2009

Jag och min kropp har tagit ett varmt bad!

Kände att jag behövde skämma bort min kropp lite. Är väldigt dålig på det. Förlåt kroppen! Men nu såhär på lördags natten efter en hård vecka var det dags! I väntan på min älskling på väg från Sunne.

Tända ljus, relaxmusik och jag och min trötta kropp i ett varmt bad..
  • Skrubbade hela kroppen
  • Stretchade stela muskler
  • Rakade bort pälsen från benen
  • Filade fötterna
  • Tvättade håret två gånger
  • Packade in håret
  • Smörjde in fötterna i protecting balm
  • Smörjde in ansiktet med ansiktskräm
  • Smörjde in resten av kroppen med hudlotion
Det här hör inte till vanligheterna, vi vet ju vem som står för krämerna i den här familjen!

Fredrik kommer inte känna igen tjejen han kryper ner bredvid inatt. Hon luktar till och med gott!

Inga kommentarer: