29 oktober 2009

Jag är inte på bra humör.


Satt i sjuk bilkö till jobbet. Innan det satt jag en och en halv timme och väntade på att bilen blev servad. Dom bjöd i och för sig på lunch, så jag hade det ganska bra. Bilkön gjorde iallafall att jag var sen till jobbet. Gjorde inte så mycket eftersom jag bara skulle ha sex gäster. Sen dök två aldrig upp. Kvällen går sjukt långsamt kan jag säga, med bara fyra gäster att servera. Dessutom ska jag gå omkring och dra här tills kvart i fyra i natt, gör ju inte att tiden går fortare direkt. Sen är jag väldigt lättirriterad och sur. Kan inte sätta fingret på varför, men man kan väl få ha såna dagar nån gång ibland? Imorgon är en annan dag..

2 kommentarer:

anna-lill sa...

Såna där pms-iga skitdagar har vi alla & dom är inte alls roliga! Stackare! Hoppas morgondagen bjuder på solsken! Puss

Fredrik sa...

Puss på dig hjärtat.