18 april 2008

Bowling!


Var sjukt laddad innan spelet började, humöret på topp. Det föll. Jag kom outstanding sist inte bara EN gång utan TVÅ! Jag hade en känsla av att jag var bra på bowling, men det måste ha varit ren inbillning, jag måste ju ha spelat helt ensam i så fall och att jag vunnit på det sättet. Nej men jag är ju inte dålig förlorare, nej absolut inte så jag säger stort grattis, och då menar jag STORT grattis till Fredrik och Hans som slog till med en varsin seger.

Hittar fler och fler smultronställen här på Pitehavsbad, bowling idag och dessutom har dom en stor Cosmonova salong, inte lika stor men nästa. Var kom den ifrån, helt plötsligt var vi inne i denna glob!

Ikväll har det blivit "Så ska det låta" och sen när Magnus Uggla åker runt och letar efter ett band, oväntat kul, sjukt kul faktiskt!

1 kommentar:

Ylva sa...

vi får ta en bowlingmatch någon gång så tror jag att den akn bli rätt jämn..