01 april 2008

Tog en sväng till Italien...


Hi, hi lurad! Men man skulle nästan kunna tro att det är Italien när man kan köpa god latte av en slipsklädd barista i ett blankt modehus. Jag har ju aldrig varit i Italien så jag vet ju inte säkert men jag tror att det är så här det ser ut mest överallt, kryllande med caféer som säljer underbart gott kaffe och choklad förstås! Tro det eller ej men vi sitter i vällingby centrum i det nya blanka röda modehuset. Helt plötsligt känns det hippt att bo i vällingby!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas kaffet smakade lika bra som inredningen var hipp. Alla förtjänar en god latte...

Fröken Larsson sa...

Vem har någonsin sagt att det är ohippt att bo i Vällingby?! Hippa personer = hippt ställe! Det har jag alltid sagt..

Marit sa...

Ja, kaffet var helt ok, kom och smaka Mirja!Och Malin det är skönt att veta att nån tycker att jag är hipp, tack!