11 april 2008

Jag kanske inte berättat det...




...men jag ska ju börja jobba på Golden Hits i höst, men jag har inte sagt som vad. Jag har fått rollen som kanin!
När jag gick gymnasiet var det en tjej i klassen över mig som länge tjatade om att jag påminde så mycket om nån, men hon kunde inte komma på vem det vvar. Mina förhoppningar blev ju högre och högre ju längre hon tjatade om det...... kanske Yasmine Bleeth eller nån annan snygg modell eller skådis....ja, som var mörkhårig som jag. Det hade ju höjt mitt självförtroende om det varit så. Men sen en dag kom hon på vem det var! - Marit, du påminner ju skit mycket om Stampe, kaninen i Bambi!!
Idag har jag iallafall varit och provat en toall av dräkten jag ska ha och det var ingen Lisebergs kanindräkt, vilket känns skönt, hade nog blivit lite varmt och en aning krångligt att servera i. Det jag kommer ha blir nog inte i närheten så varmt....... men jag kommer inte vara helt naken, nej nej, ingen playboykanin heller, det blir nog bra det här, med lite mer tid på gymmet så, kanon!

1 kommentar:

Fröken Larsson sa...

Du kommer att vara världens bästa och finaste kanin!! Inga tveksamheter! En samulajkanin!