03 april 2008

Häng..


Jag och Malin hängde igår kväll, häng är coolt så det var keps som gällde. Vi tog en termos med kaffe och gick och satte oss på höjden för att titta på utsikten, sjukt coolt. Solen gick ner och vi frös. Resten av kvällen hängde vi i Malins soffa, Greys anatomy är coolt när man bara har bondkanalerna hemma, så var det iallafall när jag växte upp, jag var inte cool och dessutom hade jag glasögon - inte så coolt. Men hänget igår var coolt, Malin tycker nog att jag är rätt cool.... coolt!

2 kommentarer:

Fröken Larsson sa...

Du är självklart den coolaste jag vet!! Och inte bara det, du har även blivit något av en GreysAnatomy-expert efter min grundliga genomgång av samtliga karaktärer och deras historia i programmet.. För du kommer väl ihåg allt va..?!

Marit sa...

Klart jag gör! jag var ju sjukt koncentrerad, tack för genomgång!