23 april 2008

Smaken är som baken!


Mamma frös om händerna och bestämde sig för att köpa ett par billiga fingervantar. Det fanns bara röda kvar, det ville hon inte ha. Men sen hittade hon några udda vantar i olika färger och valde dessa, hon tyckte dom matchade så bra! Ja, mamma det kan man ju tycka...
Mamma kom ut och åt middag med mig igårkväll och sen hade vi sällskap in till stan där jag mötte upp Malin. Vi tog en sväng till Golden Hits och hängde i baren och kolla showen. Ett lugnt barhäng.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker inte du att de matchar då? vad är det som säger att man ska ha likadana vantar på båda händerna?
Mammarianne

Fröken Larsson sa...

Jag tycker att de matchar hur bra som helst! Jättefina vantar, Mammarianne! Dessutom är det betyderligt lättare att skilja på höger och vänster nu ju.. Prima!

Ylva sa...

jag håller med malin!! Jag har dock min skadade stortå på högerfoten som gör att jag kan hålla reda på det som är rätt och det som är vänster..