08 april 2008

Mina damer och herrar: Linnéa och Ebba!!


Det här är tjejerna som turas om att spela Snövit som liten i våran musikal. Tillsammans med 6 andra barn från Sundsvall åker dom med oss runt om i sverige varje helg nu under våren och dom är allihopa helt underbara!

När vi var i Ronneby hade tjejerna gjort en dans som dom visade upp i hotellfoajén och nu sist i Nyköping hade jag turen att bli inbjuden till en privat uppsjungning av deras egenskrivnalåt, jag måste erkänna att den är en aning lik en av låtarna i Snövit, men med mycket snygga wailningar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh dom är guld värda! Fina fina tjejjer! /A-L

Anonym sa...

Nämen! Här sitter jag o letar ev. recensioner på Snövit i Nyköping...MEN vad hittar man här om inte sin lilla underbaring! :D
Tack för att du tar dig tid och lyssnar på dem, ni stor-tjejer är ju små-tjejernas idoler!
Sången? Bland det vackraste jag hört såklart! ;)
Kram Carina

Fredrik sa...

Stortjejen...hehehe.

Fröken Larsson sa...

Nejnej, inte stor-tjej! STOL-SAMULAJ!!!