07 april 2008

Skön hemmadag.


Idag har jag en sån där skön dag när man bara kan vara hemma och fixa och dona. Ofta när jag går in för att ha såna dagar sover jag alldeles för länge och fastnar sen framför datorn, men inte idag! Jag har fått bocka av en hel del punkter på min att-göra-lista bla en del små pyssel som födelsedagspresent, doppresent och grattis till graviditeten kort och skickat iväg alla, äntligen fått det gjort. Nu är jag ute på uppdrag: köpa två olika datakablar, skulle bli förvånad om jag lyckades köpa rätt, men jag ska verkligen försöka, borde ju inte vara så svårt efter pedagogiska instruktioner av Fredrik, och att förvåna sig själv är ju kul. Men först en latte, tyvärr bränd och med alldeles för mycket skum, och ett inlägg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen hej!
pysslare där.. hade en period då jag la en massa pärlplattor, så det blev underlägg till kastruller o så..underskattat med pyssel!
Är ni ute och far land och rike runt som vanligt eller?
Låter härligt!
Line