07 april 2008

Kvällspromenad.




Det var inte bara jag och Fredrik som var ute och vandrade, vi mötte först en räv som var ute och joggade sen gick vi förbi en häger som stod på en klippa och tittade på solnedgången. Lite längre fram stod två rådjur och nafsade i diket två meter ifrån där vi gick, vi stannade och dom stod kvar och tittade på oss. Sen nästan hemma hoppade två harar över vägen framför oss. Skymningen lockar fram dem....

Det är inte jag som tagit korten, mina blev alldeles svarta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

helt sjukt vart bor ni någonstans i Stockholm? ;)
tyckte du om youtube klippen!!!!
//Keba

Anonym sa...

Ja just det den här tror jag att vi har pratat om!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=pvs8QBl0v_w&feature=related

//Keba

Fröken Larsson sa...

Mitt i naturen - Arne Wise!!!!

Anonym sa...

Det gläder mig att skogsmulletiden börjar ge resultat.
Mammarianne