14 maj 2008

Bernardas hus.



För 7 år sedan gick vi gymnasiet och spelade just Bernardas Hus. Nu när den går på Dramaten var vi ju tvungna att gå dit och jämföra. Själva tyckte vi nog att vår uppsättning var väldigt bra, jag menar det var ju riktigt häftigt att få spela en sån seriös pjäs när vi annars var insnöade i musikalens värld. Jag har väldigt svårt att tänka mig att det var särskilt bra. Men då räckte det med att vi tyckte det själva. Önskar att jag hade en bild, men dom ligger nog i en låda i Ås. Det var ju fortfarande stenålder 2001 så digitalkamera hade jag ingen.
Den här uppsättningen på Dramaten var allafall jätte bra, med fantastiska skådespelare som Marie Göranzon, Anita Wall och Julia Dufvenius för att nämna några. En mysig kväll med favorit tjejer.

1 kommentar:

Isa sa...

Vem spelade du?