28 maj 2008

Det var köng i Köngsträdgården!


Hade turen att sammanstråla med dessa härliga tjejer för en glass idag. Sandra, Nadja, Malin, Nina och Anna-Lill. Den pausen i stressen satt skönt. Trodde detta skulle bli en lugn månad nu när föreställningarna är slut, men nej. Flängandet fortsätter och det dyker upp nya saker hela tiden. Åker till Sundsvall imorgon igen och på torsdag ska jag lära ut en show som jag inte har full koll på, men det får jag lära mig imorgon kväll. Framförhållning vad är det? Har iallafall skrivit klart dom sista medleyna nu, skönt att ha det gjort. Men en kort version av Snövit återstår, kan ingen annan skriva den? Program till musik i sommarkväll, förslag på låtar/tema ? Sånger till sångstund för barn? Sen har vi fått lägenheten besiktad idag, det gick bra så lägenhetsbyte till helgen, fast ingen av oss är hemma då men det löser sig, sakerna flyttar väl av sig själv? Borde gå fort att packa. Tidsoptimist javisst! Jag borde gå och lägga mig nu...

3 kommentarer:

Nina sa...

Moget Malin. Moget.

Marit sa...

Exakt Malin, sluta göra narr av kaninöron sådär, det är faktiskt inte kul!

Fröken Larsson sa...

Jag vet. Jag är mogen. Så extremt mogen att jag faktiskt kan göra såna där saker och komma undan med det. Med en delikat blandning av coolhet och mognad kan jag göra V-tecknet bakom nåns huvud och få full respekt när jag gör det. Förresten var det inga kaninöron. Det var två ascoola och mogna känselspröt. STOR skillnad. Ni är bara avundsjuka..