05 maj 2008

Blommor gör att jag älskar mitt jobb ännu mer.


Tror det eller ej men jag sitter på tunnelbanan och klockan är 05.45, vilket innebär att jag klev upp för en timme sen. Det hör ju inte till vanligheterna det är en sak som är säker! Jag ska med tåget till sundsvall, ska vara där två dagar och repa med gänget som ska jobba med show på Pitehavsbad i sommar. Denna vecka är det wild wild west. Ska bli spännade att se hur showen blivit, känner jag Robert Dröse rätt så är det ingen klassisk western show som man skulle kunna tro, nej, nej.. Några timmars sömn på tåget nu och jag borde vara människa igen!

3 kommentarer:

Josefin sa...

Fy, sicken tidig morgon! Du får vinka till Sundsvall från mig då...=) Kram, lycka till med träningen!

Nina sa...

Du får en miljon cyberblommor av mig Marit!!

Marit sa...

Jossan jag hälsar och Sundsvall hälsar tillbaka.
Nina du är ju för söt, jag älskar ju cyberblommor också såklart!