15 maj 2008

Tillbaka i Sundsvall!


Precis som förra veckan gick mitt tåg sjukt tidigt imorse men jag tog igen dom timmarna på tåget, sov som en stock, gapade och dreglade gjorde jag säkert. Sen har det repats hela dagen, Schlagershow denna gång.
Sen ikväll har jag äntligen fått träffa Saras lilla Albin, otroligt söt och otroligt liten. Han underhöll mig och Emma med att helt plötsligt korsa ögonen, alltså titta i kors. Emma fick för sig att det var för att hon nyss hållt honom med en iskall hand....hm... Kul att se deras nyköpta hus också, väldigt fint var det. Vi försökte planera lite för musikalworkshopen som vi ska ha i början av juli. Vi brainstormade mest musikaler som vi skulle kunna jobba med, som tur är har vi väldigt stora brains som gör att stormen blir större!

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Måste det inte vara tomt för att det ska kunna storma? Blir lite trångt annars, eller? Visste väl att det skulle dyka upp text till bilden, jag vet hur du jobbar;) Stor puss, ses imorgon?

Nina sa...

Fan också. Jag vill också brainstorma :(

Fröken Larsson sa...

Vilken söt liten gris han är!! Såååå sööööt! Jag vill också träffa Albin ju..!

anna-lill sa...

Fy fasiken va söt han är alltså! Jag kan tänka mig att du va söt när du sov & dregglade på tåget också, synd att ingen va där & kunde ta en bild...