29 maj 2008

Middag på Saras altan.


Väldigt fint hus har dom köpt, väldigt trevligt att träffa Sara igen och väldigt mycket vettigt fick vi gjort inför workshop i sommar. Har kommit in många anmälningar så vi får nog köra fler grupper än vad vi tänkt. Vilket innebär en extra minimusikal att sätta ihop. Men det ska bli kul. Nu ligger jag på dårhuset igen och ska sussa, sängen bredvid mig är tom, han är i Oxford men på fredag kryper han ner här bredvid. Längtar. Kanske Anna-Lill knackar på snart och vill ha sovsällskap, hon gillar inte det här stället. Men det gör jag, nu.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Kommer snart älskling;) Längtar efter dig, fina.

Fröken Larsson sa...

Åh, jag vill också hälsa på Sara. Jag vill träffa bebisen!!!! Ringer sen för livsuppdatering.

Anonym sa...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

Anonym sa...

Baw, kasagad-sagad sa iya ubra blog!