22 maj 2008

Åsbönder på vift!


Hi, hi! Dom är inte bönder men dom är från Ås. Min mor och syster yster. Fast mamma går ofta omkring i en tröja med just "bonde" på bröstet och jobbar dessutom på LRF så jag undrar om hon någonstans önskar att hon var just bonde. På den tiden när jag var singel kom hon ofta med förslag på olika bönder eller skogsägare. Sen träffade jag Fredrik och då har hon istället inriktat sig på att hitta en bonde till Malin. Mamma finns det en längtan till bondgården? Jag och Fredrik hann med en middag med Ås folket innan Ylva flög hem och mamma återvände till kontoret. Trävligt!

2 kommentarer:

Fröken Larsson sa...

Gud va fina dom är! Mammarianne och Pyllett, Vilka tjejer! Mysigt att ni fick träffas!
Jag tycker att Mammarianne får komma med några fler bonde-kandidater till mig nu.. Så nån av oss fixar en bonde i alla fall. Hon skulle ju bli så glad då, Mammarianne. Vad gör man inte?!:)

Ylva sa...

haha de ser ut som jag snusar!!