09 maj 2008

Härlig föreställning med härlig publik!


Jätteroligt att spela Snövit igår och publiken i konserthuset var fantastisk! Att dessutom Lillemor och hennes svägerska Helena var där förgyllde den ännu mer. Vet inte riktigt hur jag ska titulera henne, men hon är mina sukiners mamma, och nej jag stavade inte kusiner fel, det är mina sukiner. En familj som jag växt upp tillsammans med och som var min extrafamilj när jag bodde i Sandviken. Alldeles för många år sen jag träffade henne senast. Men ett kärt återseende alltså!
Innan föreställningen fick jag prata med en musikalklass från musikallinjen i Sandviken där jag gick för, ja inte mindre är 7 år sedan. Åren bara springer iväg. Berättade lite vad jag gjort sen dess och gav lite tips. Dom verkade gilla föreställningen och det gjorde även Gefle dagblad som recenserade.

3 kommentarer:

Fröken Larsson sa...

Dina stavfel är fantastiska, Eriksson! Larsson likes it!:)

Marit sa...

Ha, ha ha... Ja dom brukar ju vara riktigt illa men den här gången var det ännu värre. Blev tvungen att ändra. Skyller på solen som sken på telefonen vilket gjorde att jag inte såg orden...=)

Anonym sa...

Hej. Ville bara tacka från oss i musikal trean om kom till konserthuset. Tack för att du tog dig tid och pratade med oss. Föreställningen var riktigt bra! :) Tack Hej! / Musikalarna.