05 mars 2008

Blandade känslor.

Idag har jag varit som en zombie med massor av tankar i huvudet ända tills jag tog beslutet. Så nu har jag tackat ja till att jobba på Wallmans Golden Hits i Stockholm till hösten. Är väldigt splittrad, känns konstigt att lämna Dröse & Norberg efter så här lång tid, ligger mig så varmt om hjärtat och trivs så bra men för att fortsätta utvecklas behöver jag nog komma till ett annat ställe med andra människor som lär mig andra saker och det är nog rätt tid nu. Dessutom är jag övetygad om att jag kommer jobba där igen, när vet jag inte men att det blir, det tror jag. Gör ont i hjärtat att tänka på att jag inte kommer jobba med er alla underbart fina kollegor som jag jobbar med nu. Hela våren är ju kvar, detta är ju inte förrän hösten, flera Snövit och Hotelliggaren runt om i Sverige så skärp dig nu Marit, sentimental får du vara senare, eller kanske hoppa det?
Det känns iallafall bra att ha tagit ett beslut, nu kan livet gå vidare!

9 kommentarer:

Fredrik sa...

Du är så duktig, kommer sakna dig på kvällarna bara:) Kör hårt baby.

Marit sa...

Fina Fredrik, jag kommer att sakna att jobba tillsammans med dig... puss

Josefin sa...

Grattis! :) Du är ju grym och kommer göra ett superbra jobb på Golden Hits. Ibland måste man våga ta steget...Ha det bra! // Josefin

Anonym sa...

Grattis jag längtar efter att göra ett premiärbesök på Golden och se dig på scen... Det var inte mer än väntat. hare stora kramar......Keba

Åsa sa...

Grattis Marit! Kommer att bli hur kul som helst! Nu blir det roligt att dra ner syrran och gå på Golden Hits. (Daniel, Alma och Elsa får vara barnvakt!)
/Åsa

Kaos-Anna sa...

Grattis. Roligt!

Marit sa...

Tack snälla ni, jag hoppas ni kommer dit och hänger i höst!

Ylva sa...

Änltligen! Fan va glad jag blir syrran! Ta chansen när du får den. ASBRA! stolt över dig du kommer att göra jättebra ifrån dig! älskar dig

sanne sa...

Grattis grattis Marre! vad roligt! Du e bäst =) du kommer säkert trivas som fisken i vattnet o jag o Tomas kommer o tittar på dig! kram Sanne