03 mars 2008

Kväll i Huvudsta.

Jag, Nilo och Fredrik begav oss till Huvudsta nu i kväll för att titta på spektaklet på tv3. Jag sjönk längre och längre ner i soffan, men det hjälpte ju inte. Fruktansvärt att se sig själv sådär, och Fredrik kom med den fina kommentaren - Det är tydligen sant att kameran lägger på 20kg. Men jätte mysigt att återse fina vänner, Mallan, Sjögräs och sen Hanna som varit på äventyr i Canada och som jag inte sett på väldigt länge. Nån som höll med mig om det var Nilo som njöt i fulla drag, lite blyg till en början men efter en fin present från Malin, pajbakning med sjögräs och skrämma-Hanna-bakom-dörren-lek, var han i full gång. -Det var kul hos tjejerna, var kommentaren på väg därifrån. Nu blir det sängen och imrgon bär det av mot Malmö och Guldmasken! Sov gott kära vänner...

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Jag tycker du var jätteduktig!

Marit sa...

Tack. hade det inte varit en tävling för dig, med så mycket schlagers?

Anonym sa...

fick sms från många som undrade om de va min syrra som va med på singing bee igår:P haha

Bullens tankar sa...

Hej Marit!
Jag tyckte också att du var grym på singing bee, överlägsen de andra..
och kameramännen verkade gilla Mallan minsann (vem gör inte det i och för sig!!) och jag skrattade högt när jag hörde henne skrika "NEJ" när den andra tjejen klarade sin låt, så du åkte ut.. Eller skrattade, jag menar att jag grät först en tår för att du åkte, men sen skrattade när jag hörde Mallan... eller ja.. skit samma. :)
kram på dig!!
Lovvan

Marit sa...

Tack söta lovisa! och stor kram till dig!