23 mars 2008

Fjällhalsen-Stockholm


Att vakna upp till den här utsikten varje morgon har varit underbart, så visst tog det emot att lämna detta underbara ställe på jorden inklusive dess människor. Men idag var det dags att åka hem så jag och fredrik satte oss i bilen utan värme, påpälsade såklart, och körde till Ås där vi mellanlandade och upptäckte att vi glömt delar till bilbarnstolen i andra bilen som var kvar i fjällen. Suck, irritationen var ett faktum och vi blev snabbt minst sagt osams och humöret blev inte bättre när vi satt i bilen igen påväg till tåget när jag inte kunde hitta mobilen, som självklart låg i fickan på jackan jag tidigare tagit av mig i Ås. Bara att vända bilen och åka tillbaka och hämta. Sen satt vi slutligen på tåget redan då ganska trött och knäckt när jag kommer på att min dator står i hallen i Ås!! Hur är det möjligt?! Marit! Ja, vad kunde jag göra åt det då, inte ett piss. Ja det var väl nog av beskrivning av denna dag. Skönt att vara hemma igen!

Inga kommentarer: