06 mars 2008

Kalas



Nilo med kusinerna Emelie och Amanda. Emelie fyller 6år idag så vi var där och firade henne och åt massor av tårta, glass och kakor. Nilo åt massor av chokladbollarna och jag åt massor av allt och då menar jag massor! Som tur är började jag och Fredrik dagen med en promenad i det härliga vädret och jag tog även en sväng till gymmet, så det borde ju ta ut allt jag åt... fast jag åt ju massor så jag vet inte. Äh, det är väl bara att köra på med träningen för sånna här kalas är det ju faktiskt inte varje dag. jag skulle egentligen ha sånglektion nu ikväll men den blev inställd vilket passade bra så jag fick gå på kalas istället, grattis Emelie!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv för fina presenter & vacker sång,det är så trevligt när ni kommer hit & tjejerna bara avgudar dig. Hoppas att dom alltid får ha dig i sitt liv....Kramar Marianne med familj