30 mars 2008

Nytt fynd!


Jaha då var man där igen. I ett av dom gamla fina husen låg en supermysig liten butik med jätte mycket fina kläder och saker, men själva huset var nog finast. Där snubblade jag iallafall över den här söta designsydda kappan som var sänkt med 75%! Den hade kostat 2299:-, men jag betalade alltså drygt 500:- för den, vilket känns som ganska mycket pengar i och för sig men jag kunde inte låta bli. Pengar är ju bara pengar, bara dom räcker månaden ut. Jag hoppas och tror att den kommer bli en favorit. Snälla säg att den är fin och att jag gjort ett klipp?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är ju superfin!!!! Värsta klippet! Jag har ju redan sagt det, men ändå.... kram, isa

Fröken Larsson sa...

Såklart det är ett klipp, Eriksson! Du tjänade ju MASSOR av pengar på att köpa den på rea, hur bra som helst ju! Och om det är något du behöver, så är det en ny jacka..;) Sen är den väldigt snygg också..! BRA KAP! Ser fram emot att se den in real life..

Anonym sa...

Söta lilla Marit säg något som du inte är söt i....den var jätte fin
Kramar Marianne & tjejerna